Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy, poprzez: szybką reakcję na zapytania klienta, profesjonalny i przyjazny sposób komunikacji werbalnej
Wprowadzanie do systemów informatycznych firmy zamówień od klientów;
Wystawianie faktur i innych dokumentów niezbędnych do obsługi klientów;
Stały kontakt z innymi osobami Działu Sprzedaży odpowiedzialnymi za rozwój przydzielonych klientów i prowadzenie aktywnego procesu sprzedaży ( Przedstawiciele Handlowi, KAM-owie, Telesales )
Kontakt z innymi działami firmy w sprawach związanych z realizacją zamówień;
Przygotowywanie raportów i zestawień sprzedażowych według obowiązujących w firmie procedur;
Udzielanie odpowiedzi klientom na zapytania związane z produktami i serwisem oferowanym przez firmę;
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze klienta
Wysokie umiejętności komunikacyjne
Znajomość obsługi komputera w tym Microsoft Office
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację;
Samodzielność, odpowiedzialność i odporność na stres;
Dokładność i umiejętność dobrej organizacji pracy
Oferujemy:
Zatrudnienia na podstawie umowy o prace
Stały system premiowy uzależniony od wyników
Prace w godzinach 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku